Robin Sharma: El monje que vendi?? su Ferrari (la contra 25/12/2009)

Robin Sharma, gurú del crecimiento personal, autor de ´El monje que vendió su Ferrari´
“Tus días son tu vida en miniatura”
IMA SANCHÍS  – 25/12/2009

Hay que negarse a asumir el papel de víctima.  Estoy de acuerdo. Demasiada gente hace reproches, pone excusas, y se queja, en lugar de asumir su responsabilidad personal y hacer su parte para que todo funcione mejor. Ya lo dijo la madre Teresa… “…Si cada uno se dedicara a barrer su propia puerta, el planeta estaría limpio”. ¿Y desde cuándo lo sabe? Yo tenía un coche genial, un despacho precioso y ganaba mucho dinero, pero estaba tristón. Cada mañana me miraba al espejo y no me gustaba la persona que veía. No vivía según mis valores, vivía sólo para mi mismo, y eso es muy triste. Y decidió cambiar. Sí, empecé a leer filosofía, a formarme espiritualmente, a cambiar mi manera de sentir y de comportarme. Experimenté una metamorfosis que decidí escribir, así surgió El monje que vendió su Ferrari….

No podem ser víctimes. Ni retrets, ni excuses ni queixes. Asumir la responsabilitat personal i fer el que cal per que tot funcioni millor.

Tenia un cotxe fantàstic, un despatx preciós, guanyava molts diners, però estava trist. Es mirava al mirall i no lo agradava la persona que hi veia. No vivía segons els seus valors, vivia només per si mateix, i això era molt trist. Va decidir canviar. Llegint filosofía, formació espiritual i va canviar la manera de sentir i de comportar-se. Va experimentar una metamorfosi que ha acabat amb el llibre “El monje que vendió su Ferrari”

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s


%d bloggers like this: