Marqu??ting online: Influencia natural qualitativa (via @_maty)

its critical to understand that your customers, clients and audience care about relationship, transparency, integrity and particiation, not statistics.

Hi ha moltes accions de màqueting online que ajuden, però que no tenen en compte la satisfacció de la ‘audiencia’. No ens podem basar només en mètodes com google analytics, SEO, adwords, campanyes PPC, medició d’indicadors i ratios, esquemes d’enllaços, etc.
És un tema organitzatiu en el que cal preocupar-se per la relació amb ells: transparència, integritat i praticipació.

Gràcies Maty pel retall

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s


%d bloggers like this: